Kalite Kontrol Departmanı, Euvatandas göçmenlik şirketinin yapısında önemli bir halkadır. Departman uzmanları yüksek hizmet kalitesini korur, şirketin gelişim alanlarını belirler ve kurumsal standartlara uyumu denetler.

Şirketimizin çalışmalarıyla ilgili herhangi bir görüş veya öneriniz varsa, bunları kalite departmanı çalışanlarına iletebilirsiniz. Tüm geri bildirimler kapsamlı bir şekilde analiz edilir. Bu, hizmetlerimizi geliştirmemize ve gelecekteki gelişim yönlerini belirlememize yardımcı olur.

Ayrıca olağan dışı durumlarda da departman uzmanlarına başvurabilirsiniz — gerekli destek mutlaka sağlanır. Sizin geri bildirimleriniz sayesinde müşteri hizmetlerimizin kalitesini sürekli olarak artırıyoruz!

Kalite Kontrol Departmanının Temel Görevleri

Hizmet kalitesini
iyileştirmek
Hizmet sürecinde müşterilerle geri bildirim sağlamak
Tartışmalı veya olağandışı durumları çözmek

Kalite Kontrol Departmanının Çözdüğü Konular

  1. Kalite Kontrol Departmanının Çözdüğü Konular

  2. Hizmet standartlarına uyumu denetleme

  3. Hizmet teslim sürelerinin takibini yapma

  4. Kişisel göçmenlik uzmanıyla iletişim sağlama

Как Euvatandas повышает уровень сервиса

Euvatandas hizmet kalitesini nasıl artırıyor?

  • İş birliğine dair gerçek geri bildirim almak için müşterilerle doğrudan iletişim

  • Her çalışanımızın profesyonel performans göstergelerinin izlenmesi

  • Verilen hizmetlerin kalite standartlarının sürekli geliştirilmesi

  • Personelin mesleki yeterliliğini artırmaya yönelik eğitimlerin düzenlenmesi

Fikirleriniz bize daha iyi olmamızda yardımcı oluyor!

Önerileriniz, görüşleriniz veya sorularınız varsa bizimle iletişime geçin.

loading Detaylı danışmanlık almak için başvuru bırakın